PDA

View Full Version : im in love..



motosno963
10-09-2012, 01:53 AM
with this color scheme haha..man this really makes me want to sell my boat and use that as a down payment on her..how much do yall think she costs
http://www.southtownwatersports.com/new_vehicle_detail.asp?sid=05695001X10K8K2012J11I5 0I38JPMQ7200R0&veh=321008&pov=2894120

motosno963
10-09-2012, 02:10 AM
or...
http://www.rinkersboatworld.com/new_vehicle_detail.asp?sid=05193292X10K9K2012J12I0 7I56JAMQ3695R0&veh=279787&pov=2655966

motosno963
10-09-2012, 03:32 AM
im liking the 22v tho..i guess it comes to price tho
http://www.rinkersboatworld.com/new_vehicle_detail.asp?sid=05193292X10K9K2012J12I0 7I56JAMQ3695R0&veh=318167&pov=2876306

mcdye
10-09-2012, 08:48 AM
The new Atomic Orange and Charcoal look good.

kaneboats
10-09-2012, 09:23 AM
It's pretty dang cool. You may have just given Mandley an idea! :D

Nobodyrides4Free
10-09-2012, 11:12 AM
i like the 242 option! Not the color scheme like the orange, but pretty dam SEXY!

http://www.rinkersboatworld.com/new_galleria.asp?sid=04479639X10K9K2012J9I09I13JAM Q3695R0&veh=318173&pov=2846448

KG's Supra24
10-09-2012, 11:50 AM
Pictures in thread > Links


Mcdye, is your boat on consignment?

rdlangston13
10-09-2012, 11:51 AM
Looks like you've been scoping my local dealer


Sent from my iPhone newtys droid killer using Tapatalk

mmandley
10-09-2012, 11:53 AM
It's pretty dang cool. You may have just given Mandley an idea! :D

I do like those colors, they match my boating shirt pretty well. All my buddies that are Beaver Fans would be down too but the one who matters in this, would be pissed LOL.

The Mrs likes calmer, dark colors and not so much flash. Never know i might talk her into something like this. Tell her i know some Texans that would buy it right up LOL

mmandley
10-09-2012, 11:55 AM
im liking the 22v tho..i guess it comes to price tho
http://www.rinkersboatworld.com/new_vehicle_detail.asp?sid=05193292X10K9K2012J12I0 7I56JAMQ3695R0&veh=318167&pov=2876306

Id have to advise you to pass on the 22V. From what i hear from most of the Supra buffs is this isnt the best hull for wake boarding, or surfing. Its just bigger then a 21.

My prediction is the 22V will be no more come next year. I think they are going to kill it like the XLV. With the SA out i dont see a point in 2 22s.

bergermaister
10-09-2012, 11:56 AM
I was thinking more like just in time for Halloween on those LSV colors..

And with the 242 - "I like big BOATS and I cannot lie, You otha brothas can't deny..."

mmandley
10-09-2012, 12:07 PM
Id love a 242 for the room, but the truth is there so big most people cant or wont buy them. They dont have the teruck to pull them or the garage to put them in.

I will eventually get a 24 i think but not till im dont buying resaling. Plus i really want a 24 surf style boat.

motosno963
10-09-2012, 01:57 PM
i like that lsv but the 21v has a few more options i like..pluss that nice little screen..oohhh and mandley..im a ducks fan not an OS beavers fan haha

mmandley
10-09-2012, 02:51 PM
i like that lsv but the 21v has a few more options i like..pluss that nice little screen..oohhh and mandley..im a ducks fan not an OS beavers fan haha

Yea but your not in Texas LOL. I know a lot fo people who like the Beaver colors but call them by other names LOL.

sandm
10-09-2012, 03:31 PM
Id have to advise you to pass on the 22V. From what i hear from most of the Supra buffs is this isnt the best hull for wake boarding, or surfing. Its just bigger then a 21.

My prediction is the 22V will be no more come next year. I think they are going to kill it like the XLV. With the SA out i dont see a point in 2 22s.

what they need to do is kill the 21v and 22ssv. use the 242 as the big daddy, the sa as a wakeboat and redesign a TRUE surfboat. as you mentioned in another thread, surfing is spreading like wildfire..

motosno963
10-09-2012, 04:08 PM
im trying to surf behind my DD and its hard..pluss i only have a 1100lbs fat sac in the rear..i do want to get that 21v but im not a big fan of that tribal art on the back..hopefully i can peal it off haha

KG's Supra24
10-09-2012, 04:18 PM
So we have come full circle to now trading ole girl in on a new 2012?

The 21v isn't known as a surf boat at all, more of a wakeboat. The 22 does seem to get lost in the lineup.

I'm not sure if the flames come off or not. Most of SC stuff is vinyl. I'd bet it does but don't know.

motosno963
10-09-2012, 04:21 PM
id love to update my boat..im thinking about just fixing up the old girl and doing a few more runs then selling her and using that money as a down payment on a nice orange 21v..depending on the price haha

wolff supra21v
10-09-2012, 04:56 PM
I know were there is a nice orange 07 21v that could be sold for a fair price although my wife would be ready to kill me.
Although i would not know what boat to ge next. I like the sa but i do not like the new boat prices.

KG's Supra24
10-09-2012, 05:05 PM
I know were there is a nice orange 07 21v that could be sold for a fair price although my wife would be ready to kill me.
Although i would not know what boat to ge next. I like the sa but i do not like the new boat prices.

Same here (insert 06 24).

dusty2221
10-09-2012, 05:19 PM
Well since we are all jumping in...

Same here. It's in the classifieds.

mmandley
10-10-2012, 12:07 AM
what they need to do is kill the 21v and 22ssv. use the 242 as the big daddy, the sa as a wakeboat and redesign a TRUE surfboat. as you mentioned in another thread, surfing is spreading like wildfire..

They do need a Surf minded version but killing the Launch 21V would be detrimental to the Supra line up. This is the same as the 21 LSV to Moomba, just way to valueable.

I think they will kill the 242 next year as well, i think you see a SA 24ft boat in the line up in the next year or so. The 242 is a sweet ride but it even after they re did it, it doesnt sell well. Its still a great boat just not spectacular.

What i would really like to see SC do is come out with a Surf Gate, or a Tige what ever you call it <whale tail > and have this as an option that truly works in tandom with the hull to make it a surf minded boat.

Meaning, if you go in and say i want a SA350 with the Surf option you get this other thing added to the boat.
Or you go in and say i want SA350 but i primarly plan to wakeboard you dont get this option.

The boat will still surf decent for the hard core wake boarders who want to surf once in a while, OR those that want to surf a lot get a great surf boat but it can still throw a good wake board wave for the casual wake boarder.

sandm
10-10-2012, 12:28 AM
I think your dreaming :) I can't think of one boat out there that can say it does both and is the manuf. poster boat for that particular activity. not saying supra can't be the first, but if you look at any "pro" level surfboat, the wakeboard wake is just "ok" and vice versa. I realize that wakeshape is highly subjective, but I'm referring to what is recognized as the "standard" in each sport such as the enzo to surfing and the axis to wakeboarding. neither one are top performers at the other sport.

you have the sa as what is being billed as a top class wakeboard wake(and from the few pics I have seen, it seems to fit the bill). redesign the 21v as a surfboat(and not just some added freeboard-along with pushing it to almost 22ft) and now you have a solid surfboat and a solid wakeboat with the sa. I totally agree with you on the 242. add 1.5ft onto the sa and you have a 'bu 247/mc x45 killer.
you could even go so far as to shrink it 1.5ft and replace the launch20 with a few less options for an entry level supra since you would not need the 450/550 engine option for the shorter hull. here's your complete lineup and you only have really 2 basic hulls. you could even add a longer version of the 21v for the "upsell" into a larger boat that surfs.

beat taco
10-10-2012, 01:30 AM
Mandley! They said come and get it, they'll even throw in some Ducks swag!
16273
16274

mmandley
10-10-2012, 10:00 AM
Mandley! They said come and get it, they'll even throw in some Ducks swag!
16273
16274

HAHA I saw that boat when we took the SA out. They had just got it in and were water testing it.

Pictures dont do it justice how GREEN that really is. I really like the outside but the inside makes me naucious to look at.

kaneboats
10-10-2012, 10:56 AM
I already have the owners new nickname: "MC Booger" :D

sandm
10-10-2012, 11:10 AM
that boat is horrid imo.

it would never sell here after the sun baked the black/green color all day, you would not be able to touch it or sit in it..

bergermaister
10-10-2012, 01:54 PM
I feel a little dizzy now after looking at that.

motosno963
10-10-2012, 04:31 PM
someone whos a big ducks fan will buy that...i like the look of the new xstar but that green is a little much